Fotoset: Turkistan

Monday, August 12, 2013


Merhaba, 

Ik ben weer veilig geland op Belgische bodem na drie weken in Turkije te wonen. Ik deed er vrijwilligerswerk en genoot van het veel te warme weer in een prachtige omgeving. Ik nam heel veel foto's maar vandaag deel ik mijn beste foto's. Gaziantep in een fotoset 



Ik hoop snel terug te keren naar deze warme plaats met prachtige omgeving. Al maakte ik ook heel wat dingen mee die mijn leven voorgoed veranderde. Zo ontmoete ik heel wat Syrische vluchtelingen, zag ik pijn en verdriet in de mensen hun ogen en leerde ik de wereld op een ander manier te bekijken. Stiekem ben ik ook wel een beetje blij om weer thuis te zijn. 

You Might Also Like

15 Comments

  1. Wat een mooie foto's heb je gemaakt!
    Ik ben zelf ook in Turkije geweest, met een rondreis. We hebben de reis " in de voetsporen van Paulus"gedaan. We zijn o.a naar Efeze en Pamukkele geweest.

    ReplyDelete
  2. Hee, dankjewel! Ik ga zeker kijken op Pinterest en bedankt voor je persoonlijke tips!

    ReplyDelete
  3. Leuk dat je je eigen maand overzicht gaat maken! En natuurlijk mag er een stop in je project zitten, het is jouw project! Je moet het zo doen zoals jij het wil ;). Ben benieuwd naar je onderwerpen!

    ReplyDelete
  4. Wow those photos are amazing! I have never been to Turkey but it looks nice!

    Also thanks for commenting on my blog. I'm now following you on Bloglovin

    Rowdy Fairy

    ReplyDelete
  5. Wat heb je een mooie tijd gehad! Leuke foto's. Ik ben zelf met mijn moeder op vakantie geweest in Turkije. Mooi land.

    Groetjes, Emilie

    ps Heb je mijn snailmail nog ontvangen?

    ReplyDelete
  6. I just found your blog and I love it!
    nice pictures and cute baby
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> Tr3nDyGiRL Fashion Blog

    ReplyDelete
  7. Beautiful photos, I'm craving a swim now!!
    Thank you for stopping by my blog, now following you :) xx

    ReplyDelete
  8. I have only been to the U.S. and my country, Canada. Lucky girl, traveling the world!! I love looking at travel photos.. that way I can live vicariously through others:)

    www.haleyspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Echt hele mooie foto's, zo te zien heb je een super vakantie gehad!
    Voor mij is Turkije helaas al een aantal jaar geleden, vind het altijd wel een fijne bestemming:)
    Neem eens een kijkje bij mij hihi
    Liefs

    ReplyDelete
  10. I love Turkey though I have never been there . That place is seriously amazing.
    Noor @ Noor's Place

    ReplyDelete
  11. Oooh, de tweede foto vind ik heel mooi! Tof seg :)

    ReplyDelete
  12. Wat een prachtige foto's :D

    ReplyDelete
  13. Hoi ik kom via Liessellove op je blog, en was heel erg geinteresserd in je posts over Turkije omdat ik zelf veel in het grensgebied met Syrie ben egweest. die paarse dingen waarvan hje niet weet wat het zijn, zijn gedroogde en uitgeholde stukken aubergine. je kunt ze bewaren voor de winter en dan vullen met rijst etc en koken, heerlijk hoor! groet, marieke (threeforaparty.blogspot.com)

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)