Fotochallenge: de eerste week

Monday, September 09, 2013

Deze maand neem ik deel aan een nieuwe foto challenge, dit keer georganiseerd door Sanne van de blog Omdat ik dat wil. Ik ben nog steeds volop aan het ontdekken. Het leuke aan deze challenge is dat je zelf kiest welk thema je op welke dag fotografeert. Mijn eerste kiekjes vind je hieronder. 


Dieptezicht 


Eten


Warme kleuren

Iets groen

Stof 

Spelen met licht 

Flits 

Laat een reactie achter met een link naar je blog als ook jij mee doet aan de challenge. Ik ben benieuwd naar jullie prachtige beelden. 

You Might Also Like

16 Comments

  1. Nice! Chille foto's, vooral de laatste en die van warme kleuren! :)

    ReplyDelete
  2. Oh cool, flash is echt heel abstract geworden! Ik vind die met de zonsondergang ook heel mooi!

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's! Vind vooral de eerste heel mooi, ik hou van gebouwen, vooral lege en mysterieuze. Jouw flash in een glas is ook mooi geworden, vooral de eerste, al die kleurtjes. Succes!

    ReplyDelete
  4. I love the "warm colors" one :)

    ReplyDelete
  5. Oh die 'depth of field' is tof geworden! :)

    ReplyDelete
  6. Wow, je hebt echt talent! Deze foto's zijn echt artistiek :D love it <3

    ReplyDelete
  7. Heel leuke foto's!
    Vooral 'Something Green' en 'Playing with Light' vind ik erg geslaagd. :)

    ReplyDelete
  8. mooie fotos!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Lovely fabric and I just adore this challenge. Anything to do with taking photos and snapping pictures of moments cues my attention.

    ReplyDelete
  10. Allemaal leuke pics en goeie techniek. Favo pic is nr 139 warm colours xscallie

    ReplyDelete
  11. You have some lovely images there Melissa, I like Playing with light.

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)