BODY: Scrub review

Sunday, September 08, 2013

Om eerlijk te zijn ben ik niet echt een schoonheidsideaal en ik ben ook totaal niet bezig met duizend producten per dag om er gezond uit te zien of er beter uit te zien. Toen Iedereen is mooi een gratis probeer pakket stuurde was ik dan ook ontzettend benieuwd naar hoe ik in hemelsnaam een review ging schrijven. Deze blog is 100% eerlijk en ik win als blogger hier niets mee.


De verpakking De verpakking ziet er goed uit. Het groen is een frisse kleur en alle informatie is goed leesbaar. De scrub past makkelijk in elke badkamer kast en geeft duidelijk aan niet getest te zijn op dieren Een minpunt is dat de letters vervagen na de eerste keer in contact te komen met water. 

De Scrub
Normaal hou ik niet zo scrubs van want die laten altijd zo een vies goedje achter in de douche. Deze viel best mee en spoelde gemakkelijk weg. De scrub heeft een frisse lekkere geur en wast makkelijk van je lichaam. De korrels doen geen pijn bij het wassen en de huis voelt zacht aan. Een minpunt was de bus. Je moet heel wat kracht zetten op de bus vooraleer je er een beetje scrub uitkrijgt.

Prijs
Een goede scrub is allemaal goed en wel maar wat met de prijs? Voor een tube betaal je €4, een redelijke prijs voor de hoeveelheid die in de tube zit. De verzending was snel.


De zout scrub van Freeman verdient een score van 4/5 in het totaal. De verpakking ziet er fris uit, de geur is een meevaller en het heeft een positief effect op je huid. Een aanrader.





You Might Also Like

3 Comments

  1. Nice review, sounds like a pretty nice scrub :-)

    ReplyDelete
  2. hoi hoi,

    Was je niet vergeten hoor meidje, maar heb even een periode dat veel bloggen niet lukt..

    Miss Sweetheart gaat wel even duren voor ze bij jou is. Aanstaande week gaat ze mee op reis met een volger in de camper. 3 weken lang naar Italie!
    Daarna nog veel mensen af en ik hoop dat ze dit jaar nog bij je komt... maar ik beloof niks.

    Liefs xxxxxxxxxxxxxxxx

    ReplyDelete
  3. Een super goed review! Net wat ik nodig had en helemaal niet duur! Ik heb ook een gevoelige huid, dus kan ook niet alles gebruiken :) Leuk om te horen dat het niets achter laat in de douche! :)

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)