Fotoset: een week in het leven van Melissa

Monday, October 07, 2013

Een fotodagboek om een week in mijn leven voor eeuwig op de blog vast te leggen. 

Deze week werkte ik weer volle dagen in de Colruyt, waar het altijd feest is. 


Ik nam een foto met met mijne nieuwe lens die echt schoon blurkes maakt. 


Mijn zus en ik vonden een grote pompoen en namen die dan ook mee naar huis .

Boeken van de bibliotheek. 

Marie, het naaimachine en ik werden goede vrienden. 


Een zelfportret genomen door mijn zus 

En dat waren de beste beelden van deze week, binnenkort volgt er waarschijnlijk nog wel eens een lijstje. Tot dan!  

You Might Also Like

20 Comments

  1. lovely photos...perhaps I should join in this 365 challenge myself.

    ReplyDelete
  2. Gorgeous photos! I'd love to try the challenge for myself <3

    www.lerevasser.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hee heb je een Singer magic gekocht? Precies een zusje van ons Josefien ;) En hoera voor de nieuwe lens, zo'n mooie bloemenfoto!

    ReplyDelete
  4. I'm just now learning how to sew with the same machine!
    xoxo, Ty
    http://www.toastandgrits.com

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie foto's! Wat heb je voor een nieuwe lens? Ik ben van plan om voor mijn verjaardag een lens te vragen.. Ik denk ook in 2013 een 365-dagen challenge te gaan starten. Een foto per dag moet wel lukken. Ik maak nu al elke dag foto's :P

    ReplyDelete
  6. Leuke foto's! XO

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    ReplyDelete
  7. That is a lovely little flower and a HUGE pumpkin your sister is holding!

    ReplyDelete
  8. Leuke foto's hoor c: Wat een reuze pumpkin :D is die
    voor Halloween? Xx

    ReplyDelete
  9. I'd love to give it a try! Okay, I'll do the challenge and post the pictures every week (:
    Following you, and tell me if you do the picture chalenge in November!

    Abigail x
    www.lerevasser.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Thank you for the kind comment on my blog
    I wish I had the commitment to take a photo everyday but I'm so uninspired most days. Love the photo of the flower
    X

    ReplyDelete
  11. Je foto;s zien er heel erg mooi uit. Liefs, x
    PS: doe je mee met mijn winactie?

    ReplyDelete
  12. you are gorgeous. rad blog! check out mine/follow! <3 gabriela http://altcontemporist.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. I adore these pictures! :D The new lens looks amazing! And the pumpkin is soooooooo large Ö

    ReplyDelete
  14. love that pic of with the pumpkin :) lol xx

    http://thepersephonecomplex.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  15. Leuke foto's, leuk om te zien! Ik vind de lay-out van je blog trouwens heel mooi :)

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)