Week in foto deel 2

Sunday, October 13, 2013

Hoe ziet een tweede van Melissa's super (on)boeiende leven er in foto's er uit? Awel zo ziet dat er uit. Ik neem je opnieuw mee in een fotodagboek.

Ik oefende met mijn fotokunsten, ooit word ik misschien wel een fotograaf


Ik maakte mijn eigen telefoonhoesje met ons Marie. 

We aten gezellig samen voor een verjaardag in de familie. 

En daar hoort ook Vegetarisch bij, sinds ik het vlees uit mijn leven heb geband.

Ik keek televisie met deze schattige poes.(die mijn bed inpalmt als ik niet oplet) 
Ik probeerde eens creatief te zijn met Nicolas. 
Het regende weer eens voor een volledige dag.

Bedankt voor alle blog liefde die jullie mij allemaal geven! Bloggen is zoveel leuker met reacties en toffe medebloggers. Kusjes en koekjes voor iedereen! 

You Might Also Like

7 Comments

  1. mooie foto's! vooral met die kroonluchter!

    ReplyDelete
  2. Hele mooie foto's heb je gemaakt! Wat leuk ook dat je je eigen telefoonhoesje hebt gemaakt.

    ReplyDelete
  3. Je neemt echt heel erg mooie foto's!

    XO Imke

    ReplyDelete
  4. Super leuke foto's zeg! Wow michiel staat er echt goed op!

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)