Lijstjesmeisje: oktober

Thursday, October 03, 2013

Picture from lovethispic.com

Oktober is zonder twijfel één van mijn favoriete maanden van het jaar. De herfstkleuren, de temperaturen die nog niet te koud zijn en gewoon de vallende bladeren. Ik hou niet alleen van oktober, maar ook van lijstjes maken. Daarom een lijstje met al die leuke dingen die ik in de maand oktober wil bereiken en doen. Een oktober-to-do lijstje kan je het ook wel noemen.


  • Halloween vieren. (Ja ik hou er van, en ik wil mezelf verkleden) 
  • Leer hoe ik moet naaien met mijn nieuw naaimachine. 
  • Een weekend jobke vinden.
  • Hard werken voor het nieuwe schooljaar.
  • Een zelfverdediging cursus gaan volgen. (ninjaaaaaaaa..) 
  • Dat bewijs krijgen.
  • Men eigen project verder uitwerken.
  • Men eigen foto challenge schrijven voor November.
  • Meer uitgaan met vrienden.
  • Wees een betere AFS begeleider.
  • Doe meer met de camera.
  • Maak de winnaar bekend van de Give away
  • Schrijf, schrijf schrijf en werk projecten uit.
  • Heb familie tijd.
  • Wacht op de nieuwe aflevering van pretty little liars en wordt opnieuw verslaafd..
  • Geef bloed
Dat zijn ongeveer mijn plannen, waarschijnlijk komen er daar nog heeeeeeeeeel veel bij, maar dat zie je dan weer verschijnen in een andere blog. Wat zijn jullie plannen?

You Might Also Like

6 Comments

  1. I will be dressing up for halloween as well lol

    AmeriAus Blog

    ReplyDelete
  2. Nice list! Good luck with that xxxxxx

    www.bohemianmuses.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hoi. Samen met de zomermaanden is oktober zeker een favo maand. Mijn redenen hiervoor zijn:
    De mooie klieren, de Indian Summer, het kunnen genieten van wandelingen met mijn paarden en hond, nieuwe plannen maken voor de winter, herfstkransen maken, lekker kokkerellen, naar binnen keren om te bekomen van de zotte zomer, appeltaart en theetjes, nieuwe kleren, cinema op zondag en ga zo maar door. fijn dit artikel. Ook leuk om te zien dat jij ook een fotochallenge gaat inrichten. Misschien doe ik wel mee. Die van september is bijlange niet af maar ik doe op eigen tempo lekker verder. Geniet van dit mooie seizoen girl.

    ReplyDelete
  4. Oktober is samen met de zomermaanden mijn favo maand. Waarom? De prachtige kleuren, de Indian Summer, de plannetjes die je kunt maken om de winter fijner te maken, shoppen voor nieuwe kleren, geniet en van de buitenlucht met paardjes en hond, kokkerellen, appeltaart!, naar de cinema op zondag, ik weet wel 100 dingen te verzinnen hoor. Leuk jou fotochallenge die op komst is. Dei van september heb ik niet afgekregen maar ik doe lekker verder xx

    ReplyDelete
  5. I am very exciting for Halloween & plan to celebrate it as well. :) I also need to get some sewing practice. x.x

    Have a nice October!

    ReplyDelete
  6. Komt er ook een update van je To Do-lijstje?

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)