Zelfmakelij: Telefoon hoes

Thursday, October 31, 2013

Ongeveer een maand geleden werd ik de trotse mama van ons Marie, het naaimachine. Ik moet eerlijk bekennen dat naaien en ik niet echt samen gaan. Ik ben nog al een newbie. Een tutorial van het internet, wat oude stof en een telefoon voor afmetingen te maken is alles wat ik nodig had om naar hartelust te gaan experimenteren. Het resultaat is een Jeans Telefoonhoes. 

Aan de bovenkant bevestigde ik een druk knop zodat ik het makkelijk kan sluiten. Alleen ga ik volgende keer toch voor een velcro sluiting, want de knop maakt krassen op mijn telefoon. Zoals ons moeder altijd zegt, al doende leerde! 

You Might Also Like

8 Comments

  1. Super knap voor een eerste keer naaien! Ik heb ook een naaimachine en ik doe ook altijd maar wat. Ik moet zeggen dat het wel steeds beter gaat! Mijn frustraties naar dat ding komen steeds minder vaak naar boven haha.

    ReplyDelete
  2. Knap werk! Telefoon bij het tasje kopen kan natuurlijk ook, haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, dat was ook een optie natuurlijk, maar ik had het zakje gemaakt voor ik mijn nieuwe gsm kocht :P

      Delete
  3. leuk!
    mocht ik dit kunnen maken, zou ik ook best trots zijn op mijzelf.
    Dus applausje voor jou!

    ReplyDelete
  4. Superleuk gemaakt. Stoer!
    Als je ook een hoesje van een stuk leer wil maken, dan heb ik misschien een leuke give away: http://confettilab.blogspot.nl/2013/11/diy-telefoonhoesje-en-give-away.html

    Groetjes,
    Liza

    ReplyDelete
  5. Good job on the phone bag..! I don't know how people learn to sew and like it. I'm so terrible at that sort of thing.. I don't have the right sort of patience for it.
    I love that you write your blog posts in two languages. How unique!

    http://www.haleyspace.blogspot.com

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)