BODY: Shampoo blokjes

Saturday, October 26, 2013

Een tijd geleden ontving ik een probeer versie pakket van iedereen is mooi. In dit pakket zat ook shampoo in de vorm van een zeepje. Ik ben nog al fan van vloeibare shampoo en was dus niet echt overtuigd door de verpakking. Zeep in een vierkant en Melissa? Dat lees je hieronder allemaal. Deze blog is onafhankelijk en werd niet geschreven in opdracht van.


De verpakking
Schoon kleur is alles wat ik kan zeggen over de verpakking. De shampoo is vierkant paars wat er nu niet bepaald aantrekkelijk uitziet. Het was ook moeilijk te zeggen welk vierkant de shampoo was en welk vierkant de zeep was. De zeep heeft een schattig hartje in het midden van de blok. Eens je het gebruikt hebt is het nog al lastig te bewaren want het is glibberig en nat en je kan het papier ook niet opnieuw gebruiken, dus ik heb geen idee mee wat de zeep of de shampoo is. Geen fan van de verpakking.

Het product 

De geur is gelukkig wel heel goed. De shampoo ruikt naar lavender en de zeep is fruitig. De zeep smeert gemakkelijk open eens ze in contact komt met water en de geuren komen nog meer vrij. Ik was een beetje bang voor een droge huid maar dat gebeurde niet. De zeep is goedgekeurd maar de shampoo is een grote no-go. Mijn haar heeft heel veel conditioner nodig om knopen vrij te zijn na het wassen en de shampoo blok maakte alleen maar meer knoppen in mijn lange haren. Het waste niet gemakkelijk uit en het doorkammen was dus een hel. De shampoo zou ik dus niet aanraden voor lange haren.

De prijs €2 voor een blok is een redelijke prijs als je het product aangenaam vind om te gebruiken. Het voordeel van de blokken is dat je ze waarschijnlijk langer kan gebruiken dan vloeibare varianten.

In totaal geef ik de zeep een 4/5, omdat ik toch nog steeds meer fan ben van een verpakking die ik kan sluiten. De shampoo geef ik een 2/5 omdat de geur aangenaam is en de verpakking er ook wel fleurig uitziet, het gebruik beviel mij dan weer totaal niet. 

                                                           

You Might Also Like

1 Comments

  1. I love good smell products . Honestly , I either haven't used the shampoo in a bar!

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)