Foto challenge: zwaai zwaai

Tuesday, October 01, 2013

Het einde van september betekent ook het einde van de foto challenge georganiseerd door Sanne van Omdat ik dat wil.  Ik ben dan geen professionele fotografe geworden, toch genoot ik elke seconde van het experimenteren met Nicolas. Hier is de laatste week van mijn beelden. 


Deur 


High key


Panorama 






















Lens Flare 

Structuur


Patroon

Iets nieuw 

Abstract 

Koude kleuren 








Omdat ik het zo leuk vond om deel te nemen aan de challenge heb ik besloten om mijn eigen challenge te maken voor november. Ik kan niet wachten om ideeën te bedenken en mijn fotografie kunsten te verbeteren.Stay tuned! 

You Might Also Like

13 Comments

  1. Mooie foto's heb je gemaakt. Ik vind die met de hutkoffer en verrekijker erg mooi. Lijkt net of er iemand op reis gaat.
    En die met de knuffel in pantoffels, heel erg grappig!
    Ik ben benieuwd wat je uitdaging in november is. Ik vind het knap van je dat je je zelf uitdaagt!

    ReplyDelete
  2. Wow! All of them are stunning, low key is really pretty (looks like a prof picture), and i love the dino with socks, the church window is wow too and the candles makes an excellent pattern :) Enjoy your new sewing machine! :)

    ReplyDelete
  3. Heel erg mooie foto's! Je hebt er heel erg leuke gemaakt de afgelopen maand!

    ReplyDelete
  4. Lovely colors in the photo of the candles and I really like the texture of the rope. :)

    ReplyDelete
  5. These are great and I laughed at the last one. I'm your latest GFC follower. Have a great rest of your week!

    ReplyDelete
  6. Wow mooie fotos Melissa ik ga je volgen en ben benieuwd wat ik nog meer te zien krijg.

    ReplyDelete
  7. These are fantastic..I especially like the rope photo...it reminds me of one I took of a rope tethered to a cruise ship a few years ago.

    ReplyDelete
  8. Haha, sorry! Will answer your letter soon ;) But yes, I understand danish!

    ReplyDelete
  9. Aaah tof dat je zelf met een photo challenge gaat starten in november! Ik vind je high key foto prachtig! en wow, supercool dat er in uw dorp zo'n tof groen pleintje is! :)

    ReplyDelete
  10. Wauw, deze zijn ook al zo mooi!! Die laatste is echt errug grappig! En de eerste vind ik heel bijzonder! Ben benieuwd naar je november challenge!

    ReplyDelete
  11. Ik dacht eraan om misschien zelf ook eens een photo challenge te starten, maar ik wacht dan wel tot na die van jou :-)

    ReplyDelete
  12. Abstract en Door zijn trouwens mijn favorieten uit deze reeks!

    ReplyDelete
  13. Ahhh wat een mooie foto's!
    En wat super leuk dat zelf je een photo challenge gaat bedenken voor september :D
    De tips die je mij had gegeven voor onderwerpen (Pinterest) hadden mij erg geholpen, dus het gaat je vast wel lukken :)
    En van je complimentje op mijn blog moest ik echt blozen :)
    X

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)