Zelfmakelij: grote tas

Wednesday, November 13, 2013

Er was eens een hemd in de kast van Melissa. Het hemd voelde zich verlaten want de eigenaar droeg het bijna nooit meer, toch kreeg ze het niet over haar hart om het in de vuilbak te gooien. Na intens Pinteresten (lichtjes verslaafd) kwam ze op het idee om dat oude hemd te veranderen in een grote tas. 




De stof aan de binnenkant en de draagriem zijn afkomstig van een oud gordijn van ons moeder. Het werd een reuze zak, want zelfs mijn ukelele past in mijn tas.


You Might Also Like

14 Comments

  1. Oh Melissa , you're great . It looks awesome ;)
    Noor's Place

    ReplyDelete
  2. That's such a good idea, and what a great way to recycle old clothing.

    It looks brilliant!

    Hmm maybe...

    ReplyDelete
  3. Hey!

    Over leuke blogs gesproken!
    Thanks voor het compliment en right back atcha, ook jij hebt er een volger bij!
    (En ik hopelijk binnenkort een paar leuke tassen :O)

    ReplyDelete
  4. Wowie! That's awesome! Nex time, rather than throwing out a blouse, I am gonna try this.

    Have a great day.

    ~
    Seepz
    That Sassy Girl

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk idee zeg om er een tas van te maken! Heel creatief!

    ReplyDelete
  6. hoi Melissa,
    bedankt voor jouw bezoek aan mijn blog! hoe kwam je er terecht?
    ik woon in België en spreek dus Nederlands. daar ik mijn blog richt op een ruim publiek, schrijf ik in het Engels. en vermits ik Spaanse les volg (het 4e jaar nu al) probeer ik mijn Spaans wat bij te schaven door Spaanstalige bloggers te volgen en ook in het Spaans te schrijven.
    groetjes, Hilde

    ReplyDelete
  7. Woah Melissa, you're super talented lady! It looks lovely!

    ReplyDelete
  8. wow!!! that is sooo cute. Neat idea!!!

    ReplyDelete
  9. Wat een super tas is dat geworden, cool!

    ReplyDelete
  10. Creatief ! En wat goed van je dat je, oude spullen een nieuw bestaan geeft !! Liefs. sara
    P.s bedankt voor je lieve reactie !!!

    ReplyDelete
  11. Wat een leuk idee haha! Echt heel erg leuk gedaan.
    liefs,
    http://rosannevandierenn.blogspot.nl/

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)