Zwaai zwaai oktober

Thursday, November 07, 2013

Aan het begin van deze maand maakte ik een to-lijstje voor oktober Helaas heb ik mijzelf weer teleurgesteld door niet te veel te bereiken. Maar oktober was nog steeds een fijne maand. 

In oktober ging ik met mijn zus en mama naar Plopsaland. Hoe zo te oud?



Ik was een heks met Halloween en droeg een hele dag lang een heksenhoed.



Ik legde mijn mama vast op de gevoelige plaat. Schoon mens dat dat is.

Ik had een fijn weekend met AFS en mijn familie daar.






















Hoe was jouw oktober? Ik heb zin in de nieuwe maand. Het begin van een nieuwe maand voelt altijd een beetje aan als een nieuwe start.

You Might Also Like

6 Comments

  1. Oh tof, in welke jeugdbeweging zit je? Leuk rokje ook, knap, met zakjes en al! Succes nog met je plannen! Bloedgeven moet zeker lukken hé, da's een gemakkelijke :) Ik had wel een toffe, maar drukke maand!

    ReplyDelete
  2. Leuke dingen die je gedaan hebt! Je rokje is goed gelukt x Jana

    ReplyDelete
  3. Je hebt wel leuke dingen gedaan zoals Plopsa en een weekendje weg!

    ReplyDelete
  4. Your photos are always amazing :) Lol the witch hat ;)
    Noor's Place

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk artikel, en wat gaaf dat je je eigen rokje had gemaakt!

    ReplyDelete
  6. Hihi, je hoort al helemaal bij K3 zo te zien op de eerste foto!

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)