Photo challenge week 3.

Sunday, November 17, 2013

The past week i had a big lack of motivation. I wasn't into anything. Probably because my life is going through a big change. So I'm not really happy with the result of this week. 

//De voorbije week had ik echt veel gebrek aan motivatie. Ik had echt nergens zin in. Dat komt waarschijnlijk door de grote veranderingen in mijn leven. Dus ik ben niet zo blij met mijn resultaat deze week. 


208/365 » Transport (rain and sunny weathers, this bike had it all) 

209/365 » In the air.









210/365 » What i see (I celebrated St. Maarten.)



211/365 » Selfie  



212/365 » Portrait (Serious, my favorite animal alive) 

213/365 » High angle                                                                                                                 
212/365 »  Haka pose, I almost broke poor little woody's legs and arms.                                              

You Might Also Like

15 Comments

  1. Die wolken!!! En haha, die pose. :p

    Hopelijk veranderingen in de positieve zin!

    ReplyDelete
  2. Prachtige foto's! Mooi zelfportret overigens.
    Fijne zondagavond en een betere week gewenst dan afgelopen week.
    groetjes,
    Anita

    ReplyDelete
  3. Beautiful photographs! Ahhh, you're cat is so cute!

    ReplyDelete
  4. Ondanks je gebrek aan motivatie erg leuke foto's hoor! Vooral portret vind ik mooi en die lucht, wauw! Arme Woody, is ie nu wel een beetje stijf zeker van al jouw fratsen, haha! Succes!

    ReplyDelete
  5. Ooooh, dat portret van poes! Zo lief! Succes nog met de laatste weken (tzijn er toch nog twee he?)

    ReplyDelete
  6. That kitty is just so dang cute! Love it...and your photos are great :)

    ReplyDelete
  7. Hee meis ik heb je genomineerd voor de Liebster Award:) Kijk snel op mijn blog voor meer informatie.
    liefs,
    rosannevandierenn.blogspot.nl

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke foto's zeg! Ik vind de portret van de poes heel mooi :) xo

    ReplyDelete
  9. That CAT! so darn cute! Love the photos!

    xo & now following
    mariahlauren.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Your cat is adorable! And I love the sunset, sky photo. I took part in your challenge too! I got a late start, but I posted my first batch of photos on my blog last night.

    Mo | ollivandermo.com

    ReplyDelete
  11. Toffe foto's! :) ik las net je comment op mijn blog, met wie zijn we dan wel beide bevriend? Ben ik wel es benieuwd naar!

    ReplyDelete
  12. Leuke foto's! leuk om zo'n opdrachten te krijgen en daar foto's van te maken

    ReplyDelete
  13. Mooie foto van de poes... en van jezelf! High angle ook leuk gevonden!

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)