Photochallenge

Monday, November 25, 2013

Since I'm very busy with the changes in my life, I'm delayed in my weekly update from the challenge. Anyway here we go. Another batch of pictures.. 
Oh and don't mind the shaky hand this week.

Ik ben erg druk bezig geweest met de veranderingen in mijn leven. Daardoor zit ik dus ook al achter met het posten van mijn foto's voor de challenge. Alé we zullen ze is tonen. Let vooral niet op de slechte kwaliteit.


213/365 » Illusion, excuse the quality.


214/365 » Daily habit (Yep it's a bad one, i know) 
215/365 » Fear (yep those little creatures scares me to death) 

216/365 » Love (this is what i really love to do) 

217/365 »Shadow

218/365 » Multiple





This week i only post 6 pictures from the challenge because i started a day to early and i couldn't find the time to take a decent one on sunday. So this is just a random one so i still took a picture every day this year. I think that's okay right?

Deze week post ik maar 6 foto's voor de challenge omdat ik een dag te vroeg begonnen ben. Ik vond vorige week te weinig tijd om een perfecte foto te maken. Dus hier is een random foto zodat ik toch elke dag een foto neem dit jaar. Moet ook eens kunnen hé.. 

219/365 » This is without a doubt the biggest change i made in my life lately.
Translation: Journalism
Almost thanksgiving, so i'll post my ' I'm thankful for post 'this week. Thank you all for following me and all those lovely comments. I can't even tell how much this means to me. 

Bijna thanksgiving. Dus ik zal mijn "'k ben dankbaar' post deze week zeker posten. Bedankt aan iedereen die me volgt en jullie lieve reacties. Ik kan niet zeggen hoe veel dit voor mij betekent.

You Might Also Like

20 Comments

  1. Mooie foto's, vind de eerste heel bijzonder, gaaf effect! En ben je echt bang voor vogels??? Ze zijn zo leuk en lief en doen echt niets! Liefde vind ik ook een heel mooie foto! Goed gevonden.
    Succes met de grote veranderingen, gaat vast goed komen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ik heb echt bang voor vogels. Vooral duiven eigenlijk ;)

      Delete
  2. Love vind ik de mooiste uit deze reeks! Heb je angst voor vogels?

    ReplyDelete
  3. Coole foto's! En origineel, je vogelangst foto vind ik leuk, moest direct aan 'birds' de film van Alfred Hitchcock denken... daar houd je ook een vogelfobie aan over ;-)
    Fijne week gewenst.
    groetjes,
    Anita

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's met leuke stukjes tekst erbij. Leuk gedaan!!

    ReplyDelete
  5. I absolutely hate birds too!! And yay, Journalism!

    ReplyDelete
  6. I HATE birds . There are few on my house hedge that keeps it all noisy . I really don't appreciate it.

    ReplyDelete
  7. Journalism was my major, and I think it's a fantastic profession :) I'm very, very happy with all that I do :)

    ReplyDelete
  8. Looking forward to your Thanksgiving post! :) And... in response to your comment on my status, of course you can celebrate! :) Making a 'thankful' post is the perfect way.

    ReplyDelete
  9. Prachtige foto's! Logisch dat je af en toe een beetje achter raakt met dit soort challenges, nemen toch meer tijd in beslag dan je in eerste instantie denkt :)! Ik moest stiekem wel lachen om het vogeltje. Een vriend van mijn verloofde is echt een beer van een vent, 2.10 lang en die is ook als de dood voor vogels haha.

    Veel liefs van Rosie!

    ReplyDelete
  10. Mooie foto's. XO

    p.s. op mijn blog mag ik twee armbandjes weggeven! klik hier!

    ReplyDelete
  11. Echt een superleuke challenge!
    Hoe heb je die illusie gedaan? :)

    ReplyDelete
  12. Finally I got it! I like your blog because you are studying journalism and that's how you know how to interest people to your blog!
    Can't wait for the next post! :)

    ReplyDelete
  13. Ik vind de "love" foto eruit springen. Mooi, zo close-up.

    ReplyDelete
  14. Die eerste foto geeft eigenlijk wel een heel gaaf effect zeg, mooi om te zien!

    ReplyDelete
  15. Wonderful photographs! I'm so jealous of your photography skills!

    ReplyDelete
  16. Zo'n leuke foto's! Vooral die eerste is wel wijs!

    ReplyDelete
  17. Hé! Dat vogeltje herken ik ;-) Haha :-p

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)