Staat van dingen

Wednesday, November 20, 2013



Muziek 
Ik ben verslaafd geworden aan de website 
stereo dose. De website maakt een lijst met muziek aangepast aan de drugs dat je op dat moment gebruikt. Ik ben natuurlijk geen drugs gebruiker maar ik vond er al veel goede muziek.

Loving
De laatste tijd ben ik ontzettend bezig met schrijven en journalistiek en ik heb dan ook beslist dat ik journaliste wil worden. Of misschien iets met kinderen, ik weet het niet meer. Ik hou van lange nachten waar ik uitgerust van wakker word.

Pinning
Mijn laatste pin verslavingen zijn feest decoratie & Harry Potter. Ik ben een echte Harry Potter nerd. Dat durf ik wel zeggen ja. 

Genieten
Ik hou er van om Thanksgiving blogs te lezen. Het leert mij om dankbaar te zijn voor alles wat ik heb. En gewoon geweldig om te zien hoe dankbaar mensen zijn voor kleine dingen.

Boekenworm
Ik lees momenteel Stormgevaar door Elizabeth George. 


-join the discussion-
what are you currently loving/reading/celebrating...etc? do tell! 


You Might Also Like

14 Comments

  1. Wat een leuk artikel!

    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier!

    ReplyDelete
  2. Schrijven kun je in ieder geval al goed, dus go for it! Deze titel van Elisabeth George ken ik nog niet, maar is vast heel spannend. Vorige week heb ik van een vriendin de nieuwe Bridget Jones 'mad about the boy' geleend, ga er vast in de kersttijd aan beginnen, als ik zolang kan wachten. Wat betreft recyclen van je eigen kleding, daar zijn meerdere leuke manieren voor. 1. In een tasje en doorgeven aan iemand met dezelfde maat. 2. Naar een 2e-hands winkel brengen en als het verkocht wordt houd je er nog centjes aan over. 3. Kijken of je er met een paar simpele knip en plak/naai trucs weer iets nieuws van kan maken. Hierover vind je vast leuke suggesties op google. 4. Voor een goed doel. Misschien dat één van deze suggesties helpt. Persoonlijk geef ik m'n miskopen etc. aan een vriendin in een tasje en zij kent weer andere vriendinnen of nichtjes etc. aan wie ze het verder geeft en soms krijg ik dan weer een leuk tasje retour met spullen.
    Nu is het tijd voor koffie en ga ik je blog eens verder bekijken. Fijne avond.
    groetjes,
    Anita

    ReplyDelete
  3. I was looking for a new read and will look up what you're reading . I recently finished "I've Got Your Number" by Sophie Kinsella.

    ReplyDelete
  4. I love journalism, I think it's my dream job. Aha, thanksgiving posts are awesome!
    I'm currently reading Looking For Alaska and I'm seriously in love with it!

    ReplyDelete
  5. Leuk artikel, en ook gefeliciteerd met de 150 followers ! Btw ik heb je genomineerd op mijn blog voor de liebster award ! Liefs, Sara

    ReplyDelete
  6. have fun with your thankful list. and I love harry potter too :)
    -- jackie @ jade and oak

    ReplyDelete
  7. Wonderful post. ;-)
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  8. Aah Renaat, euhm ja ik ken die eigenlijk niet zo heel goed, maar ik zie hem wel soms op mijn campus. :)

    ReplyDelete
  9. Leuk, zo'n lijstje van wat je op het moment aan het doen bent!
    Recykleren is super leuk! Ik krijg gelukkig nog wat hulp van mijn mama op naaimachiene gebied want daarin ben ik echt nog een sukkeltje ;)

    ReplyDelete
  10. Haha, Stereo dose, za-lig! Leuke ontdekking zeg! Zowel de site als jouw blog ;)

    ReplyDelete
  11. I'm a Harry Potter geek as well! AND I'm not sorry about that either. I love looking at pictures of Christmas decorated houses. There's just something about the holidays that is so special.. I love that we all just set aside our usual, somewhat mundane day to day lives and enjoy this time of year for what it is..! It's magical, for children, to spend with family, to enjoy twinkle lights.. I love it.

    ReplyDelete
  12. YAY! Harry Potter nerds unite!
    P.S I already follow you! But now I know you have Pinterest I'll be sure to follow your boards!

    ReplyDelete
  13. Haha wat een geniale site van de muziek! Leuk zo'n overzicht van dingen waar je mee bezig bent. :) Liefs, Rowan

    ReplyDelete
  14. Wat een site voor die muziek! Gewoon voor de fun ga ik het zeker eens checken!

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)