22!

Friday, December 27, 2013

Not much explanation needed. It's my birthday today and that is why I share 22 random facts about me with you! 




Random facts about me.
  • Ik haat het om volwassen te worden, plots verwacht iedereen dat je weet wat je doet met je leven en ik heb geen flauw idee wat ik doe.
  • Ik ben doodsbang van duiven
  • Ik vind plezier in de kleinste dingen
  • Wanneer ik nerveus ben, praat ik veel te snel.
  • Ik hou niet van mayonaise.
  • Ik hou ook niet van de letter Q
  • Maar wel van lang slapen
  • Ik draag joggings en truien wanneer ik thuis ben
  • Ik ben een dromer
  • en ik geef verhalen aan mensen die ik niet ken
  • ik heb altijd het gevoel dat ik iets moet bewijzen, maar ik weet zelf niet wat 
  • Ik ben een nerd 
  • Uitstellen kan mijn tweede naam zijn 
  • Ik ben geen mode-queen 
  • Ik ben een boekenworm
  • Ik ben sociaal maar ontzettend verlegen
  • Ik ben snel afgeleid (Waar was ik mee bezig?)
  • Ik hou van drama en toneel
  • Ik wil een journaliste zijn
  • Ik ben lomp
  • Ik hou niet van stilte
  • Ik ben verslaafd aan PLL 

HAPPY BIRTHDAY TO.... ME! 

You Might Also Like

21 Comments

  1. Gefeliciteerd Melissa! Geniet van je dag!

    ReplyDelete
  2. Happy birthday!

    Giveaway on my blog, are you in? :)
    http://labelofsuze.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. Happy birthday!!! Yay! 22 was a pretty awesome year for me. I talk really fast when I'm nervous too! And when I'm really excited I'll sing a lot. I am also a bookworm! I love reading! And I'm pretty clumsy myself. Oops. Hope you have an excellent day!

    ReplyDelete
  4. Haha I am so afraid of pigeons too because I thin they can attack me , well unless they're pretty innocent. Happy birthday :)

    ReplyDelete
  5. Happy bday! <3 Leuk om wat meer over jou te weten te komen! :D

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd! Vooral punt 10 vind ik leuk!

    ReplyDelete
  7. Hey, have you wrote random facts about me? ;)
    Happy Birthday! :)
    Ps. when I was 22, my friend told me that this is the most beautiful time, because your age looks like swans (22 looks like two swans) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's the cutest! Never noticed that!

      Delete
  8. Nog gefeliciteerd! ;) En leuk idee met die feitjes, misschien doe ik dat volgende maand ook wel...alleen dan moet ik er 23 verzinnen. Pff dan mag ik nu alvast beginnen hihi.

    ReplyDelete
  9. All I want from my career is to be a journalist, good luck to both of us! Ahh sweatpants are lifesaver!
    Happy birthday again! ♡

    ReplyDelete
  10. Hele leuke weetjes! Zelf ben ik ook heel snel afgeleid, wat het echt heel moeilijk maakt om lang aan een stuk te studeren.

    ReplyDelete
  11. Hoi Melissa!
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad :) en fijne kerstdagen!
    Leuk, die feitjes :) hier nog een PLL fan! Bijna bijna bijna begint het nieuwe seizoen, ik kan niet wachten. En als ik je andere feitjes lees, lijkt het dat we best veel gemeen hebben!
    Veel plezier met oud & nieuw alvast!

    ReplyDelete
  12. Een dagje te laat, maar als nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    ReplyDelete
  13. Hello and a new follower.

    http://the-fletcher-files.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Van harte meid! Enne gewoon blijven zoals je bent... volwassen of niet... blijf vooral een beetje kind (ik ben inmiddels 41 en ik houd dat ook vast)

    ReplyDelete
  15. Gefeliciteerd! (beetje laat, maar beter laat dan nooit :) ) volgens mij ahd ik je wel op twitter gefeliciteerd, maar dat weet ik niet zeker meer.

    ReplyDelete
  16. Happy Belated Birthday dear!

    <3 Kaitlyn

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)