Fotovember is voorbij

Monday, December 02, 2013

De laatste kliks van deze maand werden met onze Nicolas genomen. Bedankt aan iedereen die mee deed. Ik heb heel wat mooie beelden zien verschijnen. 
Double trouble  Noor's place Sierkip I have a messy bun Federica nachtbraker bentege Allyson Aniet67  beetje bezig  Act of  Leah  Bij gebrek aan beter Hier zijn alvast mijn laatste beelden.

Licht en donker 


Verborgen camera

Bokeh



Smile

Jump 

Diagonaal

Have yourself a good december..

You Might Also Like

19 Comments

  1. Tof uwen bokeh! En ja, katjes zijn altijd leuk! Hier staan al tienduizend posts klaar om geschreven te worden, zo ook eentje met een weekje photo challenge :) Dus ja, komt ooit wel op de blog!

    ReplyDelete
  2. I love the first photo! At first I couldn't recognize what is it. It's city decoration, right?

    ReplyDelete
  3. Bokeh heel goed gelukt, zeker die met dat wijnglas! Hoe heb je die Hidden Camera genomen? Special effect? Bedankt nog voor het organiseren van deze challenge, Melissa!

    ReplyDelete
  4. super fotos! leuke blog
    http://www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete
  5. Oh my Gosh, I need to save money to get a camera like yours!! Beautiful photographs!

    ReplyDelete
  6. Wow, superfoto's!! Wat is je bokeh prachtig gelukt!!! Verborgen camera en licht en donker zijn ook top!!

    ReplyDelete
  7. Ik vind de 'light and dark' foto prachtig! En de bokeh foto's zijn ook super tof geworden! xo

    ReplyDelete
  8. Heel mooie foto's, vooral die met een donkere achtergrond!

    ReplyDelete
  9. Super toffe foto's, 221/365 is mijn favoriet!

    ReplyDelete
  10. I couldn't be a good contributor but at least it actually pushed me back to photography . It was great , thanks Melissa . This jump shot was amazing!
    Noor | Noor's Place

    ReplyDelete
  11. Erg leuk zo'n challenge! Ben zelf alleen bang dat ik het niet volhoud als ik het zou doen haha

    ReplyDelete
  12. Het was toch echt wel een leuke challenge :)

    ReplyDelete
  13. Coole foto's allemaal, de Bokeh vind ik heel goed gelukt en de verborgen camera ook. Het was leuk om mee te doen aan de challenge. Wens je hele fijne feestdagen.
    groetjes,
    Anita

    ReplyDelete
  14. Wow, a 365-photo challenge! I tried doing one a year and a half ago, and I failed haha! You look like you're doing great. Good luck!

    You made a comment on my blog and followed me on Bloglovin. I thought I'd check your blog out :)

    ReplyDelete
  15. These are gorgeous. My favourite is the hidden camera one.

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)