Zwaai november, hallo december

Friday, December 06, 2013

Ai ai ai, het einde van het jaar komt dichterbij en ik heb echt nog niet te veel gedaan van mijn lijstjes voor dit jaar. Ik beleefde november op een andere manier nadat ik mijn studie verliet en wissel in januari. 

Ik was zo lomp op mijn eten uit de microgolf te laten vallen en had heel wat late nachten in stations. Ik studeerde voor mijn thuis studie en had een date met mijn beste vriend in een pizzeria waar we echt veel te veel maar goed hebben gegeten.

November

In november vierde we Sint Maarten (een traditie waarbij kinderen snoep en speelgoed krijgen van de heilige man. In Nederland en andere delen van België ook wel gekend als Sinterklaas op 6 december) 


Maakte ik een eigen taart die je ook wel kan beschrijven als een calloriebom.


Las ik echt heel veel boeken



Ik deed niet zo heel veel in November buiten herstellen van alle veranderingen die ik de laatste tijd door ging. Hoe was jouw november?

You Might Also Like

5 Comments

  1. Beautiful photographs! Om nom nom, these sweets look so yummy! Share it maybe? Hah
    My November went great. Ahh I just need to paint & buy new jammies in December!

    ReplyDelete
  2. Ziet er echt uit als een maand vol verandering, Melissa! Amai, die taart ziet er echt een caloriebom uit! Was ze lekker? Is dat nu met bresiliennenootjes aan de zijkant? Mmh!

    ReplyDelete
  3. Ziet er een fijne maand uit voor je!

    ReplyDelete
  4. jammieeee! Gezellige sfeer daar. xx
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. amai van die taart wil ik wel een stukje... nuja niet die want die is al van november :-)
    Wat voor job ga je doen?

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)