Fotoset: Persgroep

Thursday, January 30, 2014

A newspaper daily. Still this is not so obvious and there's a lot of work before the paper is reaching us. From writing articles till packing and shipping. Collaboration is the key factor in this process.

Me and my family went to visit a printing house from one of the media groups in Belgium. Where we saw how the paper was made​​. Amazing experience.

Dagelijks ligt de krant in onze winkel. Toch is dit niet zo vanzelfsprekend en komt er heel wat werk bij kijken. Van het schrijven van de artikels tot het inpakken en verzenden. Samenwerking is de belangrijkste factor in dit proces.

Samen met mijn familie ging ik langs bij de drukkerij van de persgroep waar we zagen hoe de krant gemaakt werd. Het was een zeer leerrijke ervaring.
Neem zeker ook een kijkje op mijn journalistiek blog.


























All the magazines/papers above we took home for free after the visit.
En de foto hierboven is wat we meekregen na ons bezoek. Super toch?

You Might Also Like

5 Comments

  1. Wat leuk! En mooie foto's heb je gemaakt :) X

    ReplyDelete
  2. Toffe familie uitstapjes maken jullie zeg!

    ReplyDelete
  3. Wat leuk! Ik werk voor de Persgroep (maar dan wel de Nederlandse tak, bij het AD), dus weet een beetje hoe het gaat :) Een krant maken komt inderdaad aardig wat bij kijken.

    ReplyDelete
  4. Leuke uitstajes maken jullie zeg! Mooie foto's hoor!

    Liefs

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)