Zelfmakelij: pennenzak

Sunday, January 12, 2014

Binnenkort zit ik weer op de schoolbanken en dan heb je natuurlijk nood aan een pennenzak he. Ik wou geen standaard gekocht exemplaar uit de winkel, nee ik wou mijn eigen zelfgemaakte pennenzak. 

Na een eerste poging zakte mijn pennenzak nog al in. Het was nog erger dan een pudding. Dus we trokken terug naar ons Marie, het naaimachine en een beetje later was het van klaar is kees Melissa. 



Een schoon patroon aan de binnenkant en geen gevaar voor instorten meer. En de dees is fier op haar zelfgemaakt pennenzakske. De stofjes komen van Veritas. 

You Might Also Like

17 Comments

  1. Voor een eerste keer zo iets te maken ziet dit er goed uit, zeker van als je meer maakt en oefent het nog beter en perfecter word! Good job!

    ReplyDelete
  2. That's so cute. It seems so easy that my students could try to make one. If only I had 20 sewing machines.

    ReplyDelete
  3. Heel leuk! Vooral het idee dat je 'm zelf gemaakt hebt ;) X

    ReplyDelete
  4. This looks lovely! How i wish I could sew too! :)

    ReplyDelete
  5. It looks awesome . Simply awesome.

    ReplyDelete
  6. Ah wat creatief, heel erg leuk! (:

    ReplyDelete
  7. Wat leuk, dat printje is heel tof!

    ReplyDelete
  8. Wow wat mooi gedaan! Erg creatief! Ik krijg dat niet voor elkaar haha!

    ReplyDelete
  9. Tof! Ik vind de binnenkant echt leuk. :)

    ReplyDelete
  10. Awesome idea!
    Very creative. c:

    <3
    Harlynn
    www.mindyourmadness.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Tof! Ik ben zelf niet zo goed met dingen zelf maken haha

    ReplyDelete
  12. Heel cool! Mijn naaiskills beperken zich tot kussenslopen stikken, ik heb duidelijk nog veel te leren ;)

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)