February PhChallenge

Tuesday, February 25, 2014

I signed up for the photo challenge of Elisse, but I wasn't having enough time.
So here are some more. I might finnish it a bit later. We"ll see!

8. Air. 6.50 AM.



9.Me-time (my favorite place + a relaxing evening with PLL)























10. Black and white

11. Series (people dancing the macarena) 
12. A friend (The friendship between a turkish girl and a Mexican boy) 
13. A window.


14. Hidden(I never liked my mouth on pictures).


15. Mail. (Thank you Jenny).

Those are for sure not my best taken pictures. I can do better. 
I'll upload the rest soon! Have a good evening.

You Might Also Like

10 Comments

  1. Mooi!
    Is dat jouw camera, die Felica?
    En ja, dat rode haar staat haar echt goed! En ze draagt echt alle kleuren.. maar de warme kleuren vind ik het mooist staan bij haar :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee, ik weet zelf niet of dat ding het doet! Het is analoge oude camera dat we ergens hebben gekocht tweedehands. Ik ben er wel verliefd op :)

      Delete
  2. Ik vind de laatste foto het mooiste! X

    ReplyDelete
  3. Those are awesome!! The library one is so simple but just great! And aren't early morning sunrise shots pretty hey? :)
    Very nice!

    Cachoo Joo

    ReplyDelete
  4. Wauw, ik vind deze foto's net geweldig! Bij de betere die ik al op je blog heb zien verschijnen :) Goed bezig! Vooral window en air zijn heel fijn!

    ReplyDelete
  5. Zitten mooie foto´s bij. Ik vind nr. 8 het leukst! :-)

    ReplyDelete
  6. Geweldige foto's vooral de eerste is heel erg mooi!

    ReplyDelete
  7. Haha PLL is sowieso me-time! mooie foto van die vrienden :)

    ReplyDelete
  8. Ik deed ook mee, maar ik ben ook nog niet klaar... oeps. Fijne foto's alleszins!

    ReplyDelete
  9. Wauw, mooie foto's!! En gaaf cameraatje!

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)