Review: 3 in 1 Shampoo

Friday, February 07, 2014

Beauty post alert! 

My hair is quite long and that makes me a very happy woman.Unfortunately, long hair means more work :) After washing my hair I usually have tangles.
My sister bought this 3 in 1 shampoo that tells us: NO MORE TANGLES.
So i had to try it right? 

Mijn haar is vrij lang aan het worden en dat maakt mij een blije dame.
Helaas betekent lang haar meer werk. Na het wassen klit het vaak samen.
Mijn zus kocht deze week een 3 in 1 Shampoo waarop staat: Nooit meer klitten. Dat moest ik toch gewoon uit proberen dan?





Package information.
Silicone-free, Detangling body en shine shampoo. For all hair types.

NL: Silicone vrij, antiklit en glans shampoo. Voor alle haartypes.

Price.
300ml bottle = € 2.59.  (Price in sale. the real price is around 5)

Let's do this!
I took the bottle into the shower. I washed it as the instructions said. Washing, leave on for some minutes and wash it out. During the washing i tried to brush it already to see some results. After the shower i pulled my hair together in a towel like i always do. After 5 minutes i usually brush it. And there they are the tangles were back.The shampoo doesn't have a special smell. It foams well and feels good on your skin while washing. 

NL: Ik nam de fles mee in mijn douche. Ik waste het zoals de instructies zeiden. Wassen, laten intrekken en goed uitspoelen. Ik kamde het tussen het wassen al eens door om te zien hoe het resultaat was. Na de douche stak ik mijn haar samen in een handdoek. En na een vijftal minuten begon ik te kammen. Helaas waren er op dat moment al weer klitten in mijn haar.De shampoo heeft geen speciale geur vind ik. Het schuimt lekker en voelt fijn aan op je hoofdhuid tijdens het wassen.




After washing.
The shampoo made the brushing a little bit easier. I guess it's just not the right shampoo for my kind of hair. For the rest i really loved the shampoo and my sister's hair is getting tangled free after using it. I'll keep on looking until i find the perfect match for my hair.

NL:De shampoo maakte het doorkammen toch een beetje makkelijker. Ik denk dat mijn haar gewoon nog niet zijn perfecte shampoo vond. Voor de rest vond ik het een fijne shampoo. Mijn zus haar haar was wel klitten vrij. Ik zal blijven zoeken tot ik de perfecte match vind met mijn haar.


Have you ever used this shampoo?

You Might Also Like

3 Comments

  1. Super tof gedaan Melissa, blijven zoeken! :D

    Veeeeeero! :)

    ReplyDelete
  2. Hier word helemaal geen shampo gebruikt :) Klinkt raar maar ik gebruik bakking soda :) werkt voor mij perfect. Het is alleen nog even afwachten als me haar straks net zo lang is als jouwe. (is de bedoeling namelijk haha)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nooit shampoo, wow dat is wel heel erg graaf! Mijn haar zou waarschijnlijk niet meer te temmen zijn :D

      Delete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)