I made a skirt

Thursday, March 27, 2014

Hi there!

With a one euro fabric i have made my first skirt ever. 
Trying, measuring, sighing, crying and especially trying not to GIVE up.
And I'm glad i didn't. I love it. I apologize for the bad quality of the photo. 
I have not yet discovered how to have a good focus using a tripod. 
---------
Met een stofke van één euro heb ik dan ook mijn eerste rokje gemaakt.
Proberen, afmeten, zuchten, wenen en vooral niet willen opgeven.

En nu ben ik blij dat ik niet opgaf want mijn rokje is perfect(persoonlijk dan hé). Sorry voor de slechte kwaliteit. Op statief trekken is nog niet mijn talent.

You Might Also Like

7 Comments

  1. De aanhouder wint, zoals ze zeggen :D

    ReplyDelete
  2. Gorgeous skirt! Especially for a first time! c:
    You should sell some on Etsy, I really like it!!

    <3
    Harlynn
    mindyourmadness.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Thanks so cute! I would wear that in the Spring. I wish I could do something like that. And Harlynn in right you could sell things on etsy.

    ReplyDelete
  4. oh, wat leuk! ik ben ook steeds van plan om een keer een rokje te naaien, maar het enige mooie stofje dat ik kon vinden kostte 10 euro per meter en dat vond ik een beetje te veel voor een probeersel. maar deze vind ik superleuk :) dus ik ben benieuwd waar je een stofje van één euro vandaan tovert :)

    ReplyDelete
  5. Ziet er mooi uit! Goed gedaan!

    ReplyDelete
  6. Wat een lief rokje!
    Knap gedaan!

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)