Workshop: Veritas

Friday, March 14, 2014

Hallo!

Deze week ben ik begonnen aan mijn vijfde week op Thomas More. De tijd gaat echt wel snel als je over nadenkt. Alle vragen over mijn studie beantwoord ik een volgende post. Maar nu eerst een workshop die ik ben gaan volgen voor een artikel voor school te kunnen schrijven. Vorige week organiseerde Veritas de week van het naaien. Ze willen daarmee mensen aanzetten om de naaikriebel vast te krijgen. De workshops waren bedoeld voor beginners en die kwamen er dan ook echt wel op af. Een beetje sukkelen, wat bijpraten en nieuwe mensen leren kennen. Een super toffe dag dus. Jammer genoeg was ik zo druk bezig met mijn interview en mijn naaiwerk dat ik niet veel foto's nam.























Mijn zelfgemaakte tablet hoes.







// This time I write in Dutch, because it is about a Flemish store. I went to a sewing workshop where i made myself a tablet case. Unfortunately i didn't take many pictures so here are some of them.

You Might Also Like

7 Comments

  1. Wat een leuk hoesje! Beetje Tiger-print-achtig! (Die winkel he!)

    ReplyDelete
  2. Bedankt voor je lieve tips Melissa!

    ReplyDelete
  3. Mooie Veritasstofjes! Helaas wel allemaal te duur voor wat ze waard zijn - ik vind de kwaliteit vaak niet zo denderend - uw tablethoes ziet er tof uit met dat fluorekkertje!

    ReplyDelete
  4. Leuk! Ik had hier al eens iets over gehoord! Ik vind het wel een goed initiatief van veritas.

    ReplyDelete
  5. Ik heb al gehoord van de workshops van Veritas en het lijkt me heel leuk! Het resultaat ziet er ook mooi uit.

    ReplyDelete
  6. Ziet er vrolijk uit, al die kleurtjes!
    Is het moeilijk om met een naaimachine te werken?

    ReplyDelete
  7. Leuke workshop! Ze hebben daar echt leuke stofjes

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)