GIVEAWAY NOUKIE

Friday, August 08, 2014

In secondary school I met a very talented young woman. Since a while I learned how amazing her drawings are. In this post you can win a personal drawing by Noukie, so keep reading! 

'Hi, I'm Melissa. A brown haired girl with temporary blue spots. I love to blog and my laptop and I are basically married. I also have an affair with Nicolas, He has been the best picture buddy for a year now. I wear pants with flowers or casual shirts. Shoes are overrated. I hate wearing them and if I could, I would walk all day on my socks. Most of the time I wear a heart shaped necklace my sister gave me. My life and head are chaotic but I do know who I am and who I wanna be. '

Here's more of this really talented young woman. Enjoy!


Now back to business, you want a personalized drawing? You can win one here. How I hear you asking? Follow Noukie on Instagram or Facebook and just leave a comment stating you're in! Tip:Tell us why you would like to win a personal drawing. The winner will be picked on september 1. 

You Might Also Like

12 Comments

  1. ik wil er zeker eentje winnen! Haar tekeningen zijn super! Ik volg ze al een tijdje op FB en instagram ;)

    ReplyDelete
  2. I'm in! Ik vind het altijd leuk als mensen een tekening van zichzelf als profielfoto hebben, dus dat wil ik ook graag! Voor op de blog en twitter en instagram... En het lijkt mij gewoon ook leuk om eens te kijken hoe andere mij zien en interpreteren.

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie tekeningen zeg! :)

    ReplyDelete
  4. Ooh yes! Noukie's tekeningen zijn awesome. En leuk om ze alsmaar beter en cooler te zien worden. So count me in! :D En de reden waarom ik graag een zou winnen? Obvious, because they're da bombshit.

    x Aurélie

    ReplyDelete
  5. In! Lijkt me een hele toffe manier om mijn zwangerschap vast te leggen voor het nageslacht.

    ReplyDelete
  6. lijkt me heel fijn om na paar jaar de cartoon er nog eens bij te nemen om te vergelijken wat hetzelfde is gebleven, wat veranderd is en welke items het meeste belangrijke zijn op dat moment in je leven. =)
    groetjes

    ReplyDelete
  7. omy she's talented. I love her drawings! I would love to win a personal drawing because.. why wouldn't I? She's amazing! It would be cool to be drawn by her! I have also never been drawn by someone else, so it will be interesting to see it.
    http://www.jaseyjade.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. I'm in! Ik was zelf al aan het klooien met een tekening voor mijn eigen blog maar uhm, nee, dat kan ik dus niet dus als iemand die het wél kan een mooie tekening kan maken van een (mijn (-:) meisje in een rolstoel dan zou dat helemaal geweldig zijn!!!! <3

    ReplyDelete
  9. Ben de mama van Noukie en superfier op haar tekentalent ...een karikatuurke voor mijn profiel op instagram zou wel fijn zijn ♡

    ReplyDelete
  10. Oh zo'n mooie en vrolijke tekeningen! Wat ben ik blij dat ik dit nog op tijd lees. Ik zou ook graag meedoen met de winactie! Ik zou het fijn vinden om een tekening van mezelf te winnen omdat het eens iets anders is dan een foto van jezelf. Een foto is bij wijze van spreken in een druk op de knop vastgelegd terwijl in een tekening veel tijd, moeite en talent kruipt. Ik ben ook benieuwd hoe een tekening van mezelf er zou uitzien.

    Die tekening van jou is ook erg leuk! Met je bloemenbroek en camera ;)

    ReplyDelete
  11. Ik ben een jeugdvriendin van deze Suppertoffe noedel! Het zou een hele eer zijn om een gepersonaliseerde tekening van haar te winnen. Telkens ik een noukiestekeningetje zie passeren denk ik aan de leuke tijd die we op school hadden. Toen al wist ik dat zij ontplofte van de creativiteit!

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)