Een dag in beeld: 12/09

Sunday, September 21, 2014

Het is al weer een tijd geleden sinds mijn laatste "een dag in beeld." Ik nam de Nicolas - de spiegelreflex nog eens mee op pad. Klik, klik, klik..

08.00 Ontbijt - klaargemaakt door de papa.


09.00 Een boek lezen op de trein

10:00 Een afspraak waar ik helaas geen foto nemen kon.

11.00 Terug in de trein naar huis.

12:00 Cruising.

13:00 Picknick in het park

14:00 Nog steeds aan het wachten in een park, en dan meer is op ontdekking gegaan. 

15:00 Terug op de baan. 

16:00 Tijd om te gaan winkelen in de Makro 

17:30 Verjaardagsetentje voor de zus. 

18:00 Dan spelen we ook buiten met de hondjes. 

19:00 En eten we taart terwijl we luidkeels gelukkig verjaardag zingen. 

Voila, een dag in mijn leven en een gelukkige verjaardag aan de leukste zus. 

You Might Also Like

11 Comments

  1. Wauw, supercool die graffiti in dat park! Geen idee waar het is. Ik weet wel dat je op de foto eronder echt op tien minuten van mijn appartement rijdt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het park was het harmoniepark in Antwerpen (of toch ergens in de buurt) Cool, volgende keer kom ik op de koffie om uw twee schatjes van katten te ontmoeten!

      Delete
  2. Heel erg leuk om te zien en wat een schattig hondje!

    ReplyDelete
  3. Ik weet welk park. Harmoniepark in Antwerpen, vlakbij de Eeuwfeestkliniek. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad! Ik vond die muur kei tof!

      Delete
  4. Seemed like a nice day! :) Die muur in het park is echt leuk, ik ben echt een sucker voor streetart :D

    Love
    Shanah

    ReplyDelete
  5. Wauw, die graffiti is zo mooi. Een dag waarop je feest kan vieren is altijd leuk hé ;-)

    ReplyDelete
  6. I really like these posts :D So fun to see what you did! IK vind het echt leuk!
    http://www.jaseyjade.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Dat park ziet er echt mooi uit!

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)