Hello October

Saturday, October 04, 2014






I'm the happiest in the 10th month of the year. Hot choco, fleece blankets, autumn walks, halloween outfits and so many more. How can you not fall in love with October? In the following post you'll find a wish list and some things I really wanna do this month


1. Ginger hair. I really love the color. I just have to find the courage to really dye it. 
2. Rain boots! I adore them, and I really wanna have. I would prefer a different color or print.
3. Halloween outfits I have to find the coolest! Any halloween parties?
4. An owl carved pumpkin. Adorable right?
5. Giant sweaters. I mean don't we al need them?
6. Autumn photo shoots. Anyone wants to pose or take my pictures?
7. Polaroid printer for your smartphone pictures
8. Beanie Almost ready for winter!
9. Hot choco with marshmallows Just Jummy!

What I would love to do in October:
1. Learn some new recipes and bake cookies 
2. Carve pumpkins 
3. Take a bike ride
4. Eat pumpkins (in soup and stuff of course)
5. Celebrate halloween
6. Have some autumn walks
7. Decorate the house for halloween
8. Watch some scary movies
9. Jump in the leaves and take pictures


There will be so much more, so I made a pinterest board where you can follow my october. Let's make this a really cool one.  What are your plans for October? HAPPY OCTOBER! 

You Might Also Like

8 Comments

  1. Ah, dit is jouw maand!
    Heel leuk postje, klinkt heerlijk. Ik hoop dat je de dingen gaat doen die je wil doen!
    En die uilenpompoen is echt heel cool ja, haha.
    Tot een paar jaar terug had ik een hekel aan de herfst en de winter, maar vorig jaar is dat ineens veranderd. Heel raar. Maar ik zag er niet meer tegenop en ik kon er zelfs van genieten. Nu is het natuurlijk nog ontzettend warm voor oktober (althans, in Rotterdam!) en kan ik dit geen herfst noemen, maar ik kom al wel helemaal in de sfeer. Ook door de pompoenen, door soepjes, door de drang om dingen te bakken en warme truien aan te trekken! Ik kijk uit naar deze herfst.
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie wishlist en wat een gave dingen wil je gaan doen! Ik heb mijn haar nog nooit geverfd, omdat ik een vrij aparte haarkleur heb (strawberry blonde) en bang ben dat ik die dan nooit meer terugkrijg, maar rood haar vind ik stiekem ook wel heel mooi! En oktober is volgens mij echt de ultieme maand om heerlijk enge films te kijken, zeker rond Halloween! :)

    ReplyDelete
  3. Wat is die pompoen leuk! Ik hou ook echt zo van oktober de herfst komt er nu echt aan en halloween is mijn favo feest ookal vieren we het hier in nederland eigenlijk niet maak ik altijd wel een gave look :D

    ReplyDelete
  4. Die haarkleur is echt prachtig :D Ik wil ook wel graag nog eens mijn haar kleur, maar zou dan misschien voor blonder gaan :)

    ReplyDelete
  5. Hi gorgeous! Thank you so much for stopping by my blog! Your post here is lovely, I can't believe how fast this year is going by!! I love October because of all the fun Halloween parties and the costumes!! By the way, number 1, about the ginger hair... what you wrote there is basically the story of my life, lol. Love the color but I'm just too afraid to dye it, God knows why...
    Feel free to visit my blog any time! :)

    http://www.stylebydeb.com

    ReplyDelete
  6. Leuk artikel, die haarkleur is inderdaad heel mooi!

    ReplyDelete
  7. Ik zeg ja voor haar kleuren! Maar dat wist je waarschijnlijk al ;-)

    ReplyDelete
  8. Oktober is echt één van mijn favoriete maanden. De natuur is dan op haar mooist met haar herfstpak aan en ik ben ook dol op Halloween, cocoonen, boswandelingen maken met de hond en dat soort typische herfst dingetjes <3

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)