November is gone..

Sunday, December 07, 2014


One year ago, november was the month were I had to overcome my depression. Today one year later, I'm no longer depressed, I'm not the most happy girl in the world yet, but I'm fine. And those are the best words to say. I'm fine! So thanks to all of my friends who were there when I needed them.
And now off to November 2014, here's how I have experienced this year's november.

In November I...

I went partying hooray! COLOR TD's are so much fun! I love colors..

I celebrated 100 years of AFS and met some returnees from different generations. 

Where I live, we have a little tradition called Sint-Maarten. So we celebrated his arriving too.

I ended up with a very painful foot, after I felt from te stairs at college.

 

I have spent lots of time in the radio studio, where I have my own show! Hooray again! And I enjoyed some me-time in a good bubble bath with a lovely book.
 

I made myself a cheese-cake and I enjoyed preparing food!

For a college preparation, I went to an expo in Antwerp. 30 years Behoud De Begeerte, where I met Bent Van Looy.

& I interviewed a really talented young men, who is currently working at a national radio station.

Books I read: 
The girl who saved the king of Sweden - Jonas Jonasson
Keep it simple - Kevin de Bruyne

Movies & series I have seen: 
New Girl S1
Awkward S4
Faking it S2
Christmas 100 lights Advent Show Germany
......

PS: You can still sign up for the Secret Santa Christmas Card, Many already singed up. :) Merry december! 

You Might Also Like

4 Comments

  1. Dit klinkt als een fijne november. En wat nog fijner is is dat je nu kunt terug kijken naar vorig jaar en ziet dat het nu zoveel beter met je gaat. Daar mag je trots op zijn, want dat heb je zelf gedaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt Karlijn! Ja inderdaad, ik ben er echt trots op dat ik vandaag al verder sta dan een jaar geleden! :)

      Delete
  2. Wat een fijne maand! Zo bijzonder om er even bij stil te staan hoe het een jaar geleden met je ging.. ik ben heel blij dat je je nu beter voelt en dat er altijd mensen om je heen waren om je te steunen. Maar toch heb je het zelf gedaan, heel knap.
    Echt tof, je eigen radioshow! Ik wil er meer over weten.
    En ik ga je Secret Santa Christmas Card post even checken!
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Interessant, dat artikel met Wouter! Oh wat zielig trouwens dat je op school van de trap bent gevallen! Beter nu, hoop ik? Succes nog met je radiouitzendingen, ik hoop eens een keertje te kunnen luisteren op vrijdag! Fijn dat je je dit jaar al beter voelt, hopelijk in 2015 helemaal top! :) Op naar een mooi einde van 2014!

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)