Pictured: This was my Birthday

Thursday, January 08, 2015

The end of the year is a lot of recaps and throw backs. Sorry not sorry. 
December 27, I celebrated my birthday.
My American penpal Mary came over for a vist and we went Ice-skating. I had a blast.
Here's a little recap on what I got and what I did.

 Meet Mary.

Thank you Raya & Joachim for the lovely cards.

 The card I got from my dad, Anja and my sister. (There is an owl on the bus!)
Thank you Berdien (my sister) & Guy 






Presents, presents.. Don't we all love presents? 

 And of course there was a lot of food.

 

& I just wanna say Thank you to... 
* Raya for the package which with lip balm, decorations, dolls, tea and ...
* Mom for the sweater, the voucher for food and the stuffed owl. 
* Berdien for the Wreck it Journals and the Selfie stick. 
* Joachim for the reading lamp, the giant bird and everything else in the box. 
* Guy for the voucher for shopping at cloth store. 
* Mary for the peanut Butter.
* God for the snow I have been wishing for since last year. 
Just simply 3 words to all of you: I LOVE YOU!

You Might Also Like

3 Comments

  1. Oh, het ziet er echt uit alsof je een supergezellige dag hebt gehad. Wreck It Journals zijn echt fantástisch. En echt hilarisch dat je pindakaas hebt gekregen ;-) Ben ik ook dol op!

    ReplyDelete
  2. Lieve lieve Melissa,

    Een heel gelukkig nieuwjaar aan jou! Ik hoop dat dit een heel positief jaar voor je is, volgens mij ben je al heel goed op weg om elke dag iets mooier te maken.
    Wat ontzettend leuk om je verjaardag te zien! Het ziet er uit als een super toffe verjaardag, wat leuk en gaaf dat Mary je kwam bezoeken (en dat je zulke goede penvrienden hebt!).
    En je trui is SUPER LEUK! Hihi.

    Ik herken je Bloggers Group Hug dipje wel! Ik heb het ook een beetje.. Snow was de laatste en ik plaatste steeds op zondag, en ik wil nu om de zondag ook m'n 365 dagen project online gooien.. Hmmm, dus ik twijfel nog een beetje! Misschien dat ik het om de week ga doen! Maar ik moet weer een beetje in het bloggen komen na al die feestdagen :) ik ben een beetje afwezig!

    Ooooo en ik had nog gekeken waar je woont toen wij naar Antwerpen gingen, maar ik dacht dat het te ver van Antwerpen was. Maar nu ik op je FB kijk zie ik geen woonplaats haha. Woon je in Mechelen? Of zit dat helemaal verkeerd in m'n hoofd? Ik weet niet waarom ik dat denk! Haha.
    Het lijkt me namelijk wel echt ontzettend leuk (en spannend ook!) om je eens te ontmoeten!

    Liefs

    ReplyDelete
  3. Top verjaardag lijkt me! En dubbel fijn dat je sneeuw kreeg, tot twee jaar geleden had ik op mijn verjaardag ook sneeuw maar nu was het enkel regen!

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)