Transformation Monday

Monday, March 09, 2015

Last week has been all about my personal story. I shared my biggest mistake which I honestly learned to talk about. So thank you for the lovely comments and emails. Today is also very personal. I share with you two different versions of me. It's time for Melissa's transformation.

BEFORE - 2012                    AFTER - 2015
 

The picture left is taken in 2012 when my family and I traveled to Denmark. I dyed my hair blond and gained a lot of weight.

The right one is taken march 8, 2015. As you can see I changed a lot. I lost some weight again, turned my hair back brown and changed my clothing style. The picture down is just because it's okay to do something crazy while having a little shoot.

You Might Also Like

8 Comments

  1. Wauw Melissa, wat geweldig en wat knap!
    Ik wist wel dat je bezig was met afvallen, wat leuk om een before & after foto te zien. Tof dat je dat op je blog plaatst, dat persoonlijke tintje staat je blog goed! Leuk om je zo te leren kennen :).
    Een prachtige foto trouwens van je, die gemaakt in 2015 :).
    Hihi, dankjewel voor je lieve complimentje over m'n 365 dagen project en m'n Instagram! Super lief van je Melissa, daar word ik echt heel erg blij van. En ja, m'n haar is echt al gegroeid. Ik verbaas me er steeds over als ik in de spiegel kijk. Wel gek weer hoor, lang haar.. ik moet eraan wennen (ook aan alle klitten die er steeds in zitten!) maar ik ben er heel blij mee.
    Liefs!

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie transformatie! Daar mag je super trots op zijn. X

    ReplyDelete
  3. Super transformatie. En je laatste (gekke) foto.. Vind ik helemaal geweldig als ik zo lenig was geweest had ik ook zoiets gedaan.

    ReplyDelete
  4. Hihi, yoga gaat je precies goed af! Ik heb al moeite om mijn voet aan mijn neus te tikken. Ik vind het ook mooi om zo'n voor en na foto te zien. Het zonnetje straalt op de tweede en jij ook!

    ReplyDelete
  5. Wow wat een metamorfose, ik zou je nooit meer herkend hebben! Chapeau!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Well done! Je straalt ook veel meer zelfvertrouwen uit nu :)

    ReplyDelete
  7. Wauw echt mooi om te zien! Je bent echt behoorlijk veranderd en daarbij straal je nu helemaal :)

    ReplyDelete
  8. Your transformations is amazing!! Be proud of yourself :)
    Jade x

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)