24 dingen die je nog niet wist over mij

Sunday, December 27, 2015


Een nieuw levensjaar gaat vandaag van start. 27 december 1991 zag ik het levenslicht. Ja, verjaren tussen de feestdagen heeft zo zijn voor en nadelen. Maar of het nu positief of negatief is, verjaren doe ik toch sowieso vandaag. Daarom 24 (nieuwe*) weetjes over mij. 

Random weetjes over mij: 

1. Ik werk als jobstudent in de Colruyt en doe dit echt met volle goesting.
2. Achter mijn grote spontane mond schuilt eigenlijk een zeer verlegen en onzeker persoon.
3. Ik ben fan van Harry Potter, zo erg dat ik een volledige collectie toverspullen in mijn kamer heb.
4.  Ik ben geen diepe slaper, waardoor ik vaak niet uitgeslapen wakker word.
5. Mijn familie is het allerbelangrijkste op de wereld voor mij.
6. Ik val altijd voor de verkeerde mannen. Ja echt waar!
7. Ik kijk echt veel te graag naar van die melige tv-series.
8. Ik praat te vaak tegen mijzelf.
9. En ik heb ook een veel te levendige fantasie.
10. Ondanks dat ik veel gewicht verloor, durf ik nog steeds niet zeggen dat ik tevreden ben.
11. Gekke momenten zijn voor mij gewoon dagelijkse kost. Ik ben alles behalve normaal.
12. Ik ben zonder twijfel de grootste meligaard die op de wereld rond loopt.
13. Mijn echte haarkleur is donkerblond, maar ik hou niet zo van blonde haren, dus kleur ik het bruin.
14. Ik ben lichtjes verslaafd aan thee.
15. Ook wijn gaat er wel vlotjes in ja.
16. Ik heb een chronische aandoening aan mijn darmen! (Nog iets chronisch hoera!) waardoor ik niet alles meer mag en kan eten zonder pijn te lijden.
17. Ik heb totaal nog geen idee wat ik met mijn leven wil doen, dat zien we dan wel.
18. Ik voel mij echt thuis op het ijs en heb dan ook nieuwe kunstschaatsen gekocht. (Ale, ons moeder heeft die gekocht en aan mij gegeven!) 
19. Ik lees geen reacties meer op sociale media, omdat ze gewoon onmenselijk zijn.
20. Soms ben ik jaloers op hoe geweldig andere mensen hun leven er uit ziet.
21. Ik ben gelovig, maar weet eigenlijk niet goed in wat ik nu wel en niet geloof.
22. Vanaf 14 januari woon ik 5 maand in de Verenigde Staten.
23. Stiekem crush ik op een serieus knap manneke. (Haha! Van die vreemde weetjes moeten kunnen!)
24. Op mijn verjaardag ben ik de Queen van de dag, en zo gedraag ik mij dan ook wel een beetje! (Ik blijf wel vriendelijk en beleefd hoor) 

Voila, nu ken je mij ook weer wat beter. Nu ga ik mijn 24ste verjaardag vieren met veel pannenkoeken en een gezellige schaatsbeurt met de Colruyt familie. Toedels!


*Het kan zijn dat je natuurlijk al bepaalde dingen over mij weet hé. 

You Might Also Like

2 Comments

  1. Super leuk om te lezen Melissa!
    Van harte gefeliciteerd <3 ik hoop dat je een super fijne dag had! Wat heb je gedaan vandaag?
    Liefs + suuuuper tof dat je naar de VS gaat! Wauw! Wat ga je er doen?

    ReplyDelete
  2. 5 maandennaar de vs ! Spannend zeg ! Gelukkige verjaardag !

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)