London, ik hou van je!

Friday, December 04, 2015

Een tijd terug ontmoette ik de leden van een organisatie die onbekende bands exposure bieden. Ik schreef een live-blog over één van hun events en werd uitgenodigd om mee naar Londen te gaan. Mijn zus en ik vertrokken met de Eurostar maar keerde terug met een nachtbus. Als je wil weten wat nu onze favoriete keuze van vervoersmiddel was, lees dan zeker dit artikel.










Cecil court is een straatje voor echte boekenwormen. Duur, zo duur maar uniek. Je vindt er bijvoorbeeld het eerste Harry Potter boek getekend door jawel de Queen herself. Je betaalt er maar een goeie 200 pond voor, dat valt toch reuze mee?
Als je als Harry Potter fan ook de snoep wil kopen, dan moet je bij Hardy's zijn. Ze verkopen een uniek Harry Potter pakket met allemaal dingen die gebruikt zijn in de films. 

Natuurlijk de grootste reden dat we in Londen waren, was het concert. Ik mocht de winnaars interviewen na hun optreden en mijn zus was verantwoordelijk voor de sociale media.

I just love London, what about you? 



You Might Also Like

1 Comments

  1. Ah wat een mooi bericht Melissa.
    Je foto's zijn echt fijn!
    Inderdaad, Londen is zo fijn. En die foto's laten me echt weer verlangen ernaar!
    Ook tof dat je er naar toe ging op uitnodiging van die organisatie! :) En ik kende al die HP shopjes niet, zo tof!
    Liefs

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)