Hallo avontuur, ik wacht op je

Sunday, January 10, 2016



Vier dagen voor vertrek deel ik eindelijk officieel mijn plannen mee. Deze donderdag start voor mij één van mijn grootste avonturen ooit. Ja, ik heb al eerder in het buitenland gewoond, maar nog nooit verliet ik mijn vertrouwde Europa. Donderdag vertrek ik richting Amsterdam, waar ik nog een dag de straten onveilig ga maken met ons papa. Vrijdag laat ik mijn papa achter  om in het vliegtuig naar Boston te stappen. (Ik woon niet in Boston, maar moet daar overstappen) De komende vijf maand zal je dus voornamelijk mijn Amerikaanse avonturen hier kunnen lezen, en een overdosis aan Amerikaanse berichten zien verschijnen. Sorry not sorry.

Weetjes over mijn reis:
*Ik heb geen flauw benul wat ik allemaal moet meenemen, buiten die verplichte papieren.
* Nu het dichterbij komt begin ik echt te veel zenuwen te voelen. Wat als die mensen mij niet leuk vinden? Wat als ik mijn stage helemaal niet goe doe?
 *Ik woon bijna vier maand bij een gastgezin.
* Mijn huis ligt ECHT WAAR in de middle of nowhere.
* Ik woon dichter bij Canada, dan bij New York city en maar ik woon wel in New York.
* Ik ga mijn familie en vrienden (en ook mijn Colruyt maatjes) hier echt heel hard missen.
* Ik loop stage bij een radiostation en mag daar zelf presenteren.
* Mijn stage is in Canada en New York state.
* De laatste maand ga ik reizen met mijn beste vriendin.
* Ik ben nu al aan het denken wel cadeautjes ik kan kopen voor mijn familie.
* Ik moet kleren inpakken voor zowel winter als zomer.
* Wat als ik niet goed Engels praat en ik mijzelf belachelijk maak?
* Ik heb eigenlijk nog niet alles opgezocht, en besef nu dat ik dat misschien eens moet doen.
* Ik ben slecht in afscheid nemen, maar ik moet het wel doen, anders ben ik boos op mijzelf.

Mijn weetjes komen er eigenlijk op neer dat ik pure chaos ben, en dat ik stiekem klaar ben om te vertrekken, maar mentaal misschien toch nog niet volledig. Tot de volgende update, van in de VS!



You Might Also Like

6 Comments

  1. Veel plezier in Amerika, Melissa! Je gaat daar sowieso wel op je pootjes terecht komen hoor, geniet maar van je tijd daar.

    ReplyDelete
  2. Cool!!! Ik wens je een supertijd en echt, alles zal goed komen!
    Hier liggen ook boeken én tickets klaar voor een reis naar de V.S., als alles goed gaat, dat weet je maar nooit, in mei dit jaar, dan ben jij zo ongeveer weer terug. Zeg ik tegen jou dat alles goed zal komen, haha, heb ik het zelf over " je weet maar nooit"... Te zeker van jezelf zijn is ook weer niet goed hè. Dank voor je reactie op mijn projectje :) Goede reis en heel veel plezier!!!

    ReplyDelete
  3. succes!!! ik ben benieuwd om je avonturen te volgen!
    www.v-fashionwise.com

    ReplyDelete
  4. I try to understand about this Holland :')

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)