On the road: Lake Placid

Monday, March 21, 2016

Dit weekend nam mijn gastgezin mij mee naar Lake Placid. Op de weg naar daar maakte we kleine omwegen zodat ik ook Tupper Lake & Long Lake kon zien. De namiddag spendeerde ik in de werkplaats van de kerstman en we slenterde door de straten van Lake Placid. Eén van mijn favoriete plaatsen tot nu toe hier in North Country. Lake Placid is ook de plaats waar jaren geleden de Olympische spelen hebben plaats gevonden en nu nog steeds een training plaats voor de atleten. Het avondeten aten we in een gezellige populaire brewery en pub in Lake Placid. Daarna nog drie uur terug in de auto maar die tijd in de auto was het helemaal waard. De band met mijn familie is veel verbeterd en de natuur is gewoon prachtig. 














You Might Also Like

1 Comments

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)