On the road: Rochester

Wednesday, March 30, 2016

Vrijdagavond vertrokken we eindelijk richting Rochester. Vier uur rijden met onderweg een tussenstop voor eten! (Ja, ik heb altijd honger sorry!) om dan eindelijk rond 11u aan te komen bij mijn gastzus-vriendin-penpal Mary. Mijn gastouders besloten om in een hotel te verblijven zodat wij tweetjes gewoon konden genieten van elkaar. Thee, chocolade en roddels en tetters tot een kot in de nacht waren het gevolg. Rochester is geen groot stad zoals New York dus niet echt toeristisch, maar ik deel toch met plezier de foto's. Zaterdag trokken we heel de dag door de stad. In de ochtend bezochten we de publieke markt waar we genoten van warme donuts en een overload aan fruit kochten. In de namiddag beklommen we een heuvel waar we genoten van een prachtig uitzicht en we bezochten een gigantisch meer dat op een zee leek, maar geen zee was. In de avond gingen we naar een viool concert en dronken we Belgisch bier in de Belgische bar. Zondag was het weer tijd voor de mis en genoot ik van een paaslunch bij een vriendin van Mary en haar gezin. De paashaas kwam langs en gaf mij niet zoveel chocolade als in België dus stiekem miste ik wel een beetje de paashaas in België 
Oh en dan vergat ik nog te zeggen dat ik na een jaar en half eindelijk Jess terug zag. Jess kwam in december 2014 bij ons thuis logeren. Dus dat vroeg om een nieuwe foto. 

Groetjes vanuit North Country waar de lente begint door te komen,
Melissa

You Might Also Like

1 Comments

  1. Fijn berichtje Melis! Wat leuk dat je bij een vriendin/penpal ging logeren en daarmee de stad hebt bezocht - het uitzicht van je foto's is ook echt heel erg mooi! Welke stad kijk je op uit?
    En wat cool ook, een Belgische bar! Was het Belgische biertje lekker? :)
    Leuke vrolijke foto's! En wat ben je lenig :D!
    Liefs

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)