Schrijfsel van de dag: ik mis je

Wednesday, June 29, 2016

Af en toe schrijf ik mijn gedachten op (digitaal) papier. Vanaf nu deel ik deze schrijfsels en hersenkronkels ook met jullie. 

Ik herbeleef dagelijks onze mooiste momenten,
Zoals de laatste keer dat ik je zag,
onze ontroerende omhelzing.
Een afscheid, waarvan ik dacht dat het maar tijdelijk was.
Het zout van mijn tranen raakte mijn lippen.
Ik moest je laten gaan,
had ik toen maar geweten
dat je mijn leven uit zou glippen.

Je beloofde mij dat je niet meteen zou gaan.
Elke dag keek ik uit naar de dag,
dat wij twee weer tegen over elkaar zouden staan.
Maar je had nood aan nieuwe avonturen.
Een onbeschrijfelijk gevoel van verdriet
kreeg ik met het nieuws te verduren.

Oh mijn vriend,
Ik mis je elke dag meer en meer.
Je was niet door iedereen bemind.
maar mij liet je achter met een ontzettende hartzeer.
Je liet me achter met een leegte.
Die ik met alle mogelijke vrolijke gedachten weer probeer te vullen.

Ik hoor je los te laten,
maar ik moet jou vertellen dat ik stiekem zo,
nog niet klaar ben om jou voorgoed te laten gaan.
Ik koester onze herinneringen, 
alsof ze nog gewoon bestaan.

 
Ik wil je nog zo veel vertellen,
over al mijn avonturen en mijn kwel
Ik zou je vertellen hoe ik graag ik van jou horen wil, maar aan de andere kant van de lijn blijft het ijzig stil.Ik blijf hier achter met die pijnlijke vraag.Zal ik jou ooit weer zien en kunnen omhelzen?
of zijn wij voorgoed klaar?



Alle teksten zijn momentopnames. Een donkere tekst betekent daarom niet dat ik diep ongelukkig ben. Ik schrijf wat ik voel, zodat mijn hoofd nadien ook begrijpt wat ik bedoel. 

You Might Also Like

0 Comments

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)