Count your blessings

Monday, November 21, 2016

"Het leven is een feest, als je het maar op de juiste manier viert." 

De laatste maanden had ik last van donkere wolken boven mijn hoofd. Ik had geen zin meer in bloggen of eigenlijk zelf niet in het dagelijkse leven. Vandaag gaat het weer goed met mij. Ik zie de zon door de wolken schijnen, neurie liedjes op het werk en huppel weer over de straten. Ik leerde dat principes als count your blessings niet gewoon psychologische kwakzalverij zijn. Elke dag stil staan bij de fijne, aangename momenten helpt om het goede in het leven te zien. 


Dansen, dansen, dansen, liefst met vriendjes,
Door herfstblaadjes lopen
oprechte gevoelens voor iemand ervaren
steun krijgen van vrienden
spontane onverwachte berichten 
sarcastische moppen
Netflix-momenten 
Harry Potter hypes herbeleven
Tevreden zijn met wie je bent
Nieuwe boeken lezen
Doneren aan het goede doel
Gewoon vrolijk zijn
Centen verdienen, zodat je ze weer kan op doen aan nieuwe dingen
zelf kunnen autorijden
goede collega's hebben waar je graag mee samen werkt
een goei sjatteke thee
Tijd doorbrengen met vrienden en familie
zonnige dagen tussen koude en winderige herfstdagen 
lachbuien die nergens op slagen 
Avond knuffel sessies met Mien The Queen
Houden van en geliefd zijn
nieuwe mensen leren kennen
talenten kunnen gebruiken
in een warm bed kunnen wegkruipen
opstaan zonder ochtendhumeur
dessertjes kunnen eten
luidkeels meezingen met de radio
over het ijs glijden (met schaatsen aan weliswaar) 
veranderingen kunnen accepteren en het verleden kunnen loslaten
minder puistjes op uw gezicht tellen 
lekker vegetarisch eten
uit uw comfortzone stappen en nieuwe dingen proberen
kunnen terugblikken op de mooiste momenten
goed staan op een selfie.
Blije sokken kunnen dragen
Zwangerschapsfoto's ontvangen van je beste vriendin.
Contacten houden met Amerikaanse familie
parapluutjes krijgen omdat het regent
vriendschappen die niet gebaseerd zijn op leeftijd.
life
Lange haren sparen

 ♥ 



You Might Also Like

1 Comments

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)