Vijfentwintig kaarsjes op mijn taart

Tuesday, December 27, 2016



Hip hoera, ik ben jarig. En dat vraagt natuurlijk om een lijstje met dingen die jij misschien nog niet over mij weet.
1. Op mijn paspoort staat Melissa Jore en een achternaam.
2. Ik ben een thee-meisje. Elk seizoen is thee-seizoen. 
3. Maar ik hou niet van rozenbotel thee. Buhhh
4. Mijn Amerikaanse familienaam is Lawrence, wat best wel fancy klinkt. 
5. Ik drink ook graag koffie, maar enkel met melk of schuim erin.
6. Ik ben een Colruyt-meisje en ik doe elke dag van kaartjes en bonnetjes.
7. Maar stiekem mis ik mijne microfoon een beetje.
8. Ik draag altijd vrolijke kousen, want wit en zwart zijn te saai voor mij.
9. Af en toe kan je mij ook zien lopen met twee sokken die niet bij elkaar horen.. oeps..
10. Ik ben melig, maar ik vind dat dik ok. (Sorry aan iedereen die kaartjes en pakjes krijgen het hele jaar door..) 
11.  Ik ben voor het eerst in mijn leven echt verliefd in 2016, Ja bizar ik weet het!
12.  Ik hou van schaatsen.
13. Mijn avonden na het werk bestaan meestal uit Netflix-momenten en knuffelsessies met de kat.
14. Mijn kat heet Mien The Queen, omdat ze nu eenmaal een koningin is.
15. Sinds een week loop ik rond met rosse lokken (alé ne ombre) 
16. Ik hou niet van win win spelen en krasloten.
17.  Ik ben een sarcast, en ik kan er niet aan doen.
18. Ik ben meter van twee honden, Fay & Charlie.
19. Ik voel mij soms eenzaam, ook al heb ik veel mensen om mij heen.
20. Volwassen worden is stresserend, want mensen verwachten veel van je en ik ben daar niet klaar voor.
21. Ik ben af en toe nog een klein kind, volwassen zijn is gewoon te strak en te simpel.
22. Ik lach vaak met mijn eigen domme moppen, want ik vind mijzelf gewoon hilarisch.
23. Ik heb een gigantisch ochtendhumeur en kan mijzelf wel de Queen van het humeur noemen.
24. Ik ben onzeker en heb last van perfectionisme , geweldige combinatie! ;)
25. Ik onderga regelmatig veranderingen, dat houdt mijzelf gelukkig.


Ps: op foto ziet het er duizend keer rosser uit dan het werkelijk is.. 







You Might Also Like

2 Comments

  1. Gelukkige verjaardag!
    En neem het maar aan van iemand die binnenkort dubbel zou oud is als jij: dat kind blijft heel je leven lang leven in je, als je het toelaat tenminste. Bij mij toch :)

    ReplyDelete
  2. GEFELICITEEEEEERD!
    Hartstikke leuk dat je zo'n lijstje deelt :) zo leuk om te lezen!
    Liefs

    ReplyDelete

Reacties zijn gemodereerd. Maar maken mij ontzettend blij ;)